Google lanceert digitaal tijdschrift Think Quarterly

Vorig artikel Volgend artikel

Think Quarterly wordt het driemaandelijks tijdschrift van Google en brengt een verzameling van het beste van de grootste zakelijke denkers bij elkaar. In de eerste versie van Think Quarterly werkten o.m. journalisten van de Financial Times en The Guardian mee. Zij bespreken en geven hun mening op situaties in de zakenwereld.

Google lanceert digitaal tijdschrift Think Quarterly

"We hebben slechts een beperkt aantal exemplaren gedrukt, en bieden deze niet aan in de verkoop. Dit tijdschrift is voor onze partners ontwikkeld - maar mensen die het interessant vinden om toch kennis te nemen van de inhoud kunnen dat doen via de website," aldus Google.

"In een wereld van steeds snellere veranderingen hebben we allemaal tijd nodig om te reflecteren. 'Think Quarterly' is een adempauze in een drukke wereld. Het is een plek om tijd vrij te nemen en te overwegen wat er gebeurt en waarom dat van belang is."

De eerste versie staat inmiddels al online en kan je hier doorbladeren. De volgende editie zou in mei online verschijnen.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies