Youp lanceert De HELP

Vorig artikel Volgend artikel

Na van het kastje naar de muur te zijn gestuurd door de helpdesk van T-Mobile besloot Youp actie te ondernemen tegen de terreur van vele helpdesks. Na enkele gefrustreerde tweets kreeg hij al veel reacties van mensen met soortgelijke helpdesk problemen en klantonvriendelijke ervaringen. Hij riep vervolgens iedereen op zijn slechte helpdesk ervaringen te mailen naar youp@nrc.nl. 

Youp lanceert De HELP

De redactie maakte uit alle verhalen een mooie selectie in een eenmalige, gezamenlijke uitgave genaamd 'De HELP'. Het magazine staat vol met verhalen, columns en tips voor het aanpakken van helpdeskterreur en is ook gelijk het einde van zijn actie tegen de helpdesks. Behalve Youp geven ook columnisten en tekenaars als Nico Dijkshoorn, Hermans Brusselmans, Rob Wijnberg, Bert Wagendorp, Fokke en Sukke, Peter van Straaten en Kamagurka hun commentaar.

Vorige week heeft hoofdredacteur Youp van ‘t Hek de eerste exemplaren van ‘De HELP’ aangeboden aan de politici Job Cohen, Femke Halsema, Alexander Pechtold en Emile Roemer. “Oppositie voeren doe je zó”, gaf Youp de politici mee. Alle winst die de Help oplevert, gaat naar het goede doel: Serious Request van 3FM, een actie die dit jaar geld inzamelt voor het Rode Kruis. Het magazine is voor €4,95 te koop.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies