Nieuw tijdschrift: JANSEN

Vorig artikel Volgend artikel

Je zou denken dat niemand meer zit te wachten op nog een lifestylemagazine over wonen, mode, eten en beauty. Toch ligt er sindskort een nieuw blad in de schappen: JANSEN. Onder het motto ‘niet rijk, wel smaak richt het tijdschrift zich op mensen die met een bescheiden budget het maximale uit hun leven willen halen.

Nieuw tijdschrift: JANSEN

De bedenkers van JANSEN werden geïnspireerd door de crisis die veel mensen heeft gedwongen creatiever om te gaan met hun (geslonken) budget. Het magazine is volgens de uitgever alles wat je nodig hebt als je groots, meeslepend en werelds wilt leven met een alledaags budget. Als voorbeelden worden genoemd: shoppen op Rodeo Drive en de Albert Cuyp of logeren in een Stayokay en ontbijten at Tiffany´s. Denk dat het lastig wordt alleen al de reis naar Rodeo Drive te bekostigen met een alledaags budget, maar misschien heeft JANSEN daar ook wel hele vindingrijke tips voor.

De naam JANSEN is gebaseerd op Ester Jansen, creative director en initiatiefneemster van het magazine. De naam symboliseert de gewone man of vrouw. Ook is de naam Jansen in ons land synoniem voor gewoon en wars van pretenties, eigenschappen die de lezers ook terug zullen zien in het blad. JANSEN is eens per twee maanden te koop voor 4,95 euro. Voor de echte koopjesjagers onder ons; een abonnement is uiteraard goedkoper en bij Lidl krijg je een euro korting op het eerste nummer.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies