Twitteratuur als marketingtool

Vorig artikel Volgend artikel

Zo kun je ook je nieuwste boek promoten: door de uitdaging aan te gaan om via Twitter een verhaal te schrijven. Rosa Timmer, fanatieke twitteraar (@rosatimmer) en columniste van Dagblad van het Noorden wil het, na @overdiek en @ronaldgiphart in 2009, ook wel proberen.

Twitteratuur als marketingtool

Vandaag zal Rosa daarom vanaf 14.00 live een verhaal opstellen via Twitter. En als je de richting waarin ze tweet maar niks vindt, kun je proberen het verhaal te beïnvloeden met reacties.

Ik ga wel even een kijkje nemen bij #rosaschrijft. Eigenlijk ben ik wel benieuwd of het een leesbaar stukje wordt en of andere Twitteraars het verhaal inderdaad weten te sturen.  Wat vinden jullie: een verhaal schrijven via Twitter, interessante marketing of alweer achterhaald?

Op de afbeelding van Gemb1 is een Creative Commons licentie van toepassing.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies