Wat wordt de crossmedia strategie van MTV, NOS, VARA en SBS?

Vorig artikel Volgend artikel

Het nieuwe TV seizoen staat weer voor de deur, en dat betekent dat de heads of Digital Media bij de diverse TV stations zich de afgelopen maanden ook weer het hoofd hebben gebroken over een zo optimaal mogelijke crossmedia strategie om de nieuwe programma's succesvol in de markt te zetten en nog meer de interactie met de kijker op te zoeken.

A.s. dinsdagmiddag 26 augustus presenteren zij hun plannen tijdens het gratis toegankelijke Crossmedia Café op het mediapark in Hilversum. Roeland Stekelenburg van de NOS zal onder meer vertellen over de resultaten van de interactieve en mobiele applicatie die zij tijdens de Olympische spelen hebben uitgerold.

Wat wordt de crossmedia strategie van MTV, NOS, VARA en SBS?

Ook de VARA (Edwin Valent), SBS (Jeroen Verbeek) en MTV (Vivian Opsteegh) zullen hun crossmediale formats en interactieve platforms voor het komend jaar presenteren. De middag begint om 15.30 en wordt zoals altijd aan elkaar gepraat door Monique van Dusseldorp en Peter Olsthoorn. Toegang is dus gratis, maar registratie verplicht.

Marjolijn Kamphuis

Marjolijn is de co-founder en hoofdredacteur van Dutchcowgirls. Daarnaast is ze creatief directeur van OKGO.nl, een digitale studio gericht op blogs, webdesign...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies