Nieuwe Taschen boeken: Big Butts en Online Case Studies

Vorig artikel Volgend artikel

Voor de liefhebbers van Taschen boeken liggen er dit voorjaar weer wat leuke nieuwe titels van de bekende Duitse uitgeverij in de boekwinkels. Zo is er een waardig opvolger voor het 'Big Book of Breasts' in de vorm van 'The Big Butt Book' (voor de liefhebbers..) maar ook een leuk nieuw vervolg op 'Guidelines for Online Success' te weten 'The Internet Case Study Book'.

Nieuwe Taschen boeken: Big Butts en Online Case Studies

Taschen boeken staan bekend om hun mooie vormgeving en zijn daarmee een onmisbaar naslagwerk voor designliefhebbers en marketingstrategen. The Internet Case Study book is samengesteld door Rob Ford, oprichter van FWA.com (Favourite Website Awards) en Julius Wiedemann. Laatstgenoemde stelde voor Taschen eerder ook de boeken Illustration Now!, Advertising Now, Logo Design en Brand Identity Now! samen.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies