Kia lanceert nieuw model via digitale magazines netwerk

Vorig artikel Volgend artikel

Magazines lanceren en masse digitale edities via de pc, iphone en e-reader. Zinio werkt wereldwijd met veel uitgevers samen om hun content digitaal te ontsluiten. Met Zinio kan de gebruiker digitale magazines kopen, de content doorzoeken, lezen, delen en bewaren.  Het aanbod bestaat uit ruim 50.000 magazines en boeken.

Kia lanceert nieuw model via digitale magazines netwerk

Hoe te adverteren in deze digitale magazines was, en is nog steeds, een groot vraagteken. Zowel voor adverteerders: ‘hoe maak ik gebruik van de interactieve mogelijkheden in uitingen die oorspronkelijk voor print zijn gemaakt?’ Als voor uitgevers: ‘hoe genereer ik genoeg bereik, en welke prijs kan ik hanteren?’

Zinio, lanceerde hiervoor Zinio’s Publisher Advertising Network (ZPAN) waarbij het bedrijf met vijftien verschillende uitgevers voor 45 magazines een advertentienetwerkpropositie ontwikkelde. Een aantal van de uitgevers die meedoen zijn Hachette Filipacchie Media (o.a. Elle en Red) en Hearst Magazines (o.a. Cosmopolitan en Esquire). Zinio en de uitgevers delen de omzet

Kia zet het digitale magazine netwerk in om de Sorento te lanceren. De campagne loopt in maart en april en de uitingen zullen audio, video en links bevatten. De campagne wordt niet uitsluitend via de digitale magazines gelanceerd, ook andere media worden ingezet.

Vinne Schifferstein Vidal

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies