Van een online flirt naar een relatie?!

Vorig artikel Volgend artikel

Woppers voor het unfrienden van je “vrienden”, een adviseur op je mobiel van L’Oreal en ook de overheid twittert er lustig op los. Nieuwe media, en speciaal social media zijn hot en happening en de leuke acties die even publiciteit genereren schieten als paddenstoelen uit de grond. Maar is dit nou waar web 2.0 om gaat? Kortstondig connecten met individuen en niet meer opbouwen dan een ‘commerciële one-night stand’?

Van een online flirt naar een relatie?!

Veel bedrijven worstelen met deze dating dilemma’s. Persoonlijk ben ik er van overtuigd dat nieuwe media bedrijven genoeg mogelijkheden bieden om waardevolle relaties op te bouwen. Maar hoe connect je nou met een grote groep individuen? Niet alleen wat flirten, maar een echte relatie?

Voor een scholarship opdracht van Nyenrode over Randstad ben ik nu opzoek naar tips en ideeën. Hoe zou je benaderd willen worden door een bedrijf in het algemeen (en randstad specifiek)? Kan er een “relatie” ontstaan en hoe zou je dat willen zien? 

Danielle van Bakel

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies