Calimeromarketing 2.0

Vorig artikel Volgend artikel

Karen Romme snapt het. Zij is de verpersoonlijking van haar eigen filosofie Calimeromarketing. De ondernemer is sinds haar eerste boek uitkwam in 2004 een veelgevraagd spreker geworden. Eind september presenteerde zij haar nieuwste telg, Calimeromarketing 2.0.

Calimeromarketing 2.0

Een helder vormgegeven boek, soepel en persoonlijk geschreven en wederom met heldere tips voor de kleine ondernemer die zichzelf wil profileren. Barstensvol informatie en helemaal van deze tijd, zet Romme aan de hand van tien regels uiteen hoe een freelancer of ZZP’er zichzelf vermarkt met de tools van nu.

Voor de vormgeving liet ze zich inspireren door Apple, het bedrijf dat voor haar het ultieme voorbeeld is van Calimeromarketing. In de PS van het boek schrijft ze: “Als er één bedrijf is dat voor mij symbool staat voor de mooie kanten van de huidige fase van het digitale tijdperk is het Apple. Vandaar dat dit boek is opgemaakt in de stijl van dat merk. Zover gaan fans en ambassadeurs van een bedrijf soms.” En wie ‘calimeromarketing’ googled, ontdekt dat Karen Romme zelf ook een aardige fanbase heeft opgebouwd en met Calimeromarketing 2.0 wordt die alleen maar groter.

De spelregels

1. Stel vragen en durf te kiezen

2. Bouw structureel aan een krachtig netwerk

3. Ga actief je boodschap verkondigen

4. Gebruik de pers voor je bedrijf

5. Zorg voor goede ondersteunende middelen

6. Leid actieve zoekers naar je bedrijf

7. Geef bestaande klanten voorrang

8. Werf nieuwe klanten op persoonlijke wijze

9. Wees trots op je status van ondernemer

10. Plan, balanceer, evalueer en floreer

Calimeromarketing 2.0 is te koop bij de boekhandel of via bol.com.
ISBN 978-90-76846-10-1 / Uitgever Freeman Media BV Tilburg / 22,50

 

Karina Meerman

werkt sinds 1999 als freelance journalist en tekstschrijver voor customer media en B2B. Noemt zich tegenwoordig ook 'storyteller' omdat het hip is, maar...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies