Inspirerende serie interviews met Mediaprofessionals

Vorig artikel Volgend artikel

Vorige week vond in Nieuwegein de Nationale Marketing Dag 2009 plaats. Ruim 2600 bezoekers kwamen op het event af, waaronder talloze bekende marketingprofessionals uit de on- en offline media. Reden voor Ilse media om een speciale serie interviews op te nemen met deze mensen onder het kopje Ilse Media TV.

Aan het woord komen onder andere Joris van Heukelom (Ilse Media), Marco Derksen (Marketingfacts), Jessica Wit (NRC Next), Erik Kessels (Kessels&Kramer) en Marc van der Chijs (Spill Group). De interviews werden gedaan door Ronnie Overgoor van Blueshots TV.

Er is uiteraard veel aandacht voor het vorige week gepubliceerde medianota van de commissie Brinkman maar ook voor mediaontwikkelingen in bredere zin zoals de dalende (online) advertentie inkomsten. Een serie interviews die de moeite van het kijken (luisteren) waard is.

Marjolijn Kamphuis

Marjolijn is de co-founder en hoofdredacteur van Dutchcowgirls. Daarnaast is ze creatief directeur van OKGO.nl, een digitale studio gericht op blogs, webdesign...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies