Budhi: Nieuw magazine over Pumps, Liefde en Buddha's

Vorig artikel Volgend artikel

Vorige maand is Budhi.nl gelanceerd, een nieuw online platform voor vrouwen van 25 tot 40 jaar die behalve mode- en beautybewust zijn ook bewust in het leven staan. Buhdi is een idee van de 27-jarige Marjolein ter Braak, die vorig jaar haar plan presenteerde aan Sanoma Uitgevers. Het werd uiteindelijk geen glossy magazine, maar wel een website.

Budhi: Nieuw magazine over Pumps, Liefde en Buddha's

Marjolein miste een titel waar bewustwording en het uiterlijk als een soort yin yang in elkaar verweven zijn. Budhi heeft als doel in grote of kleine mate te inspireren, iets te raken of zoals ze zelf stellen: 'een glimlach op het gezicht te toveren'. De pay-off 'Pumps, Liefde en Buddha' moet dat duidelijk maken.

Op de site vind je onder meer blogs van vrouwen en mannen die, geïnspireerd door hun eigen leven, schrijven over liefde, mode &  beauty en bewustwording. Verder kunnen bezoekers van Budhi hun eigen ervaringen delen, zich laten inspireren door beeld en korte inspiratie-quotes. Ook kun je op de site je eigen inzichtkaarten trekken. Budhi ziet een inzichtkaart als een steuntje in de rug. Het is geen waarheid, maar kan wel iets in je raken.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies