TMG wint gouden MarketingSherpa

Vorig artikel Volgend artikel

Zoals onze collega's bij Dutchcowboys al hebben gemeld: Telegraaf Media Nederland heeft een Marketing Sherpa Award gewonnen.

Gisteren waren de uitreikingen in Miami en nu is gebleken dat Edouard Leeuwenburg, manager van Telegraaf E-mail Marketing, zelfs de gouden award binnen heeft weten te halen. De award is gewonnen in de categorie 'E-mail Newsletters B2C'.

TMG wint gouden MarketingSherpa

Een deel van het jury-commentaar:
"The team at Telegraaf Media Groep battled office politics and infrastructure challenges to consolidate newsletter opt-in databases from 26 different publications. Once they had a master list of newsletter, they created new segmenting rules that delivered targeted audiences to newsletter advertising clients. As a result, clickthroughs jumped 900% and banner ad sales grew 94%.”

Als lid van zijn team heb ik natuurlijk zelf meteen bericht van Edouard gehad. Hij is heel erg blij met de prijs. Maar stiekem zijn we er hier natuurlijk allemáál heel erg trots op! (hiernaast de tot nu toe enige beetje onscherpe foto)

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies