Aanklacht tegen de recessie

Vorig artikel Volgend artikel

Achter elkaar komen ze bij me binnen. “Lancering MarketingFacts magazine uitgesteld”. “Communicatiebureau De Verwondering komt met eigen magazine”.

Aanklacht tegen de recessie

Wellicht zijn de magazines onderling onvergelijkbaar, maar het is toch interessant hoe het ene bedrijf de lancering van een magazine uitstelt vanwege het feit “dat de kredietcrisis zo hard heeft toegeslagen dat er nauwelijks adverteerders interesse hebben om te adverteren in nieuwe magazines”, terwijl Communicatiebureau De Verwondering juist tijdens deze financiële crisis een magazine uitbrengt.

De bedenkers van het magazine getiteld “Bravoer” hebben een specifiek doel voor ogen. Ze willen benadrukken dat de financiële crisis ook juist kansen voor ondernemers met zich mee kan brengen. ‘Met ons kersverse magazine Bravoer willen wij ondernemers die denken dat de Apocalyps is aangebroken daarom wijzen op de mogelijkheden die zij juist nú hebben. Dit zijn tijden voor echte doorbijters.’

De Verwondering brengt geregeld een magazine uit met een wisselend thema, dit keer dus de recessie. In het magazine worden verder op zowel een humoristische als serieuze manier zaken besproken. Aan de ene kant leeft een van de mensen van De Verwondering een dag als zwerver, terwijl er ook ondernemers aan het woord komen over de gevolgen van een faillissement.

Bravoer is, ook voor niet-ondernemers, te verkrijgen door een mailtje te sturen naar De Verwondering.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies