Innovatieve vrouwen gezocht!

Vorig artikel Volgend artikel

Ook dit jaar organiseert Accenture de Media & Communication Innovation awards. In 2007 werden de awards voor de eerste keer georganiseerd en wonnen Sellaband en Hyves de Innovation Awards voor meest innovatieve concept en bedrijf. Ikoptv van Endemol won de publieksprijs. Dit jaar speciale aandacht voor innovatieve vrouwen!

Innovatieve vrouwen gezocht!

De awards zijn in het leven geroepen om innovatie in de Nederlandse media- en communicatie-industrie te erkennen en de waardering en aandacht te geven die het verdient.

De concepten met de meeste innovatie en potentie worden beloond met een award en media aandacht. Naast de winnaar die door de jury worden gekozen, wordt op 23 oktober ook een publieksprijs uitgereikt aan ‘het beste innovatieve concept’. Vanaf eind augustus kan iedereen zijn of haar stem uitbrengen en aangeven welk concept de publieksprijs verdient.

Simone Brummelhuis (Iens, The European Museum Guide) is dit jaar als jurylid betrokken bij de awards en stuurde me een speciaal verzoek om vooral uit te kijken naar innovatieve bedrijven en concepten geleid of gestart door vrouwen.

Ik ben nooit zo voor voorkeursbehandelingen en ik ga er van uit dat de jury hier ook niet gevoelig voor is. Maar het feit dat er speciaal naar vrouwen gevraagd wordt betekent in ieder geval dat er verleden jaar kennelijk weinig aanmeldingen van vrouwen waren en dat je dus automatisch opvalt!  En, niet geheel onbelangrijk, als je een concept nomineert maak je kans op een ipod touch.

Dus, heb je zelf een innovatief concept binnen de Nederlandse Media, Entertainment of Communicatie-Industrie – of weet je een dergelijk concept geleid of gestart door vrouwen: even aanmelden bij de Accenture Innovation Awards .

Tessa Sterkenburg

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies