Ga jij gemene tweets verzenden tijdens de Oscars?

Ga jij gemene tweets verzenden tijdens de Oscars?

Vorig artikel Volgend artikel

De reclames van Dove staan er om bekend een positief denkbeeld te promoten. De laatste commercial focust zich niet op het lichaam, maar om vrouwen ervan te weerhouden negatief over zichzelf of elkaar te posten op social media. Zelfs al is het maar voor een avond.

Dove en Twitter werken dit weekend samen om de stroom kritische tweets dit jaar tegen te werken. Als onderdeel van de campagne, die #speakbeautiful is gedoopt, wordt onderstaande video uitgezonden tijdens de pre-show.

Zondagnacht zet Dove zogenoemde 'self-esteem experts' in om te reageren op tweets met een negatief lichaamsbeeld. De video claimt dat vorig jaar vijf miljoen tweets zijn verzonden over lichaamsbeeld. Samen met Twitter heeft het bedrijf de missie om de manier waarop we over schoonheid praten om social media te veranderen.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies