3D on the Rocks: Indrukwekkende ijsblokjes

Vorig artikel Volgend artikel

Deze bijzondere ijsblokjes zijn niet nieuw, maar zo indrukwekkend heb je ze waarschijnlijk nog nooit gezien. '3D on the Rocks' is de nieuwste reclamecampagne van het Japanse drank bedrijf Suntory, een merk gespecialiseerd in whisky. Ze werkten samen met reclamebureau TBWA\Hakuhodo om ‘s werelds eerste 3D-gefreesde ijsblokjes te maken. De kleine, ingewikkelde sculpturen zijn cool - letterlijk en figuurlijk.

3D on the Rocks: Indrukwekkende ijsblokjes

Elke creatie is het resultaat van een tijdrovend proces, gemaakt met een precisie boor dat de kleinste details kerft in het ijs. De schoonheid van de ijsklontjes gaat helaas snel voorbij, want na al het zorgvuldige werk worden ze in een glas met whisky gestopt voor onmiddellijk genot.

Sommige van de ontwerpen van de campagne omvatte een grote witte haai, een astronaut, het Vrijheidsbeeld of Michaelango’s David. Ideeën werden ingediend door het publiek en van een paar gelukkige deelnemers werd het werk geproduceerd. De winnaars genoten in een geheime bar in Tokio van een heerlijk glas Suntory.

w640%20%281%293w6407w640%20%281%294w640%20%282%294w640%20%283%295

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies