Diesel brengt zijn meest succesvolle sneaker ooit, uit 1993, opnieuw uit

Vorig artikel Volgend artikel

Onder de noemer 'The Pre-Internet Show', brengt Diesel deze maand een all time bestelling sneaker opnieuw uit. Het gaat om de Yuk, uit 1993, die in de nieuwe campagne wordt geadverteerd als een schoen die lekker offline is. Geen sensoren die je afstand tracken, automatische updates naar je wall sturen of de tijd bijhouden. 

Diesel brengt zijn meest succesvolle sneaker ooit, uit 1993, opnieuw uit

In een speciale Facebook campagne rondom de schoen, genaamd de Pre-Internet-Experience, worden fans aangespoord om Facebook drie dagen niet te gebruiken. Begeven ze zich ook niet op Twitter en Instagram, dan mag deze tijdslimiet worden gereduceerd tot twee dagen. 

Wie de task volhoudt maakt kans op een paar YUK schoenen die op Facebook worden weggegeven. Mixed signals? Nogal, vinden wij. Maar wel leuk, zo'n retroschoen. 

Marjolijn Kamphuis

Marjolijn is de co-founder en hoofdredacteur van Dutchcowgirls. Daarnaast is ze creatief directeur van OKGO.nl, een digitale studio gericht op blogs, webdesign...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies