Yaya trapt social media campagne groots af

Vorig artikel Volgend artikel

Een merk dat in Nederland als sinds 1992 bestaat, maar nog niet heel bekend is is Yaya. Heel interessant dus om te zien hoe dit fashion merk probeert haar marketing strategiën op te starten. Dit gebeurt met een kersvers nieuw online marketingteam met aan het hoofd Ingrid Dijkstra.

Yaya trapt social media campagne groots af

Het team start met een grootscheepse Facebook campagne waarbij 1000 dipdye-sjaals gratis worden weg gegeven. Het bijzondere hieraan is dat je er niets voor hoeft te doen, behalve je gegevens achter laten. Zonder prijsvragen te beantwoorden, foto's te plaatsen of bestellingen te doen kun je de sjaal gewoon opvragen. Het enige dat je hoeft te doen is je gegevens achter laten zodat de sjaal verstuurd kan worden. En zeg nou zelf..wie wil dat nou niet?

sjaal

Met de actie hoopt Yaya meer bereik te krijgen en natuurlijk de nieuwe collectie te laten zien. De collectie is geïnspireerd op invloeden van verschillende culturen. Hierbij is eenvoud het uitgangspunt, maar wel met een vrouwelijke, vrolijke twist. Er ontstaan maar liefst 10 collecties per jaar bij Yaya dus er moet altijd wel iets voor je bij zitten.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies