Liefde, vrede en chocolade

Liefde, vrede en chocolade

Van chocolade wordt je blij, van Love, peace and chocolate wordt je nog blijer en maak je bovendien ook anderen blij. De verpakking ziet er mooi uit, er is veel aandacht aan besteed en het krijgen van een reep voelt echt als een kadootje. Blijheid dus. Toch kent Love, peace and chocolate een serieuze toon. Vijftig procent van de winst gaat direct naar SOS Kinderdorpen. Het motto is dan ook ‘De wereld ziet er een stuk leuker uit als we met elkaar delen’.

Annet Schottert bedacht de chocoladereep die inmiddels bij drieëntwintig winkels door het land heen te koop is. Uiteraard is de reep ook online te koop, vooral voordelig als je een hele doos wilt kopen. Je kunt dan vierentwintig vrienden blij maken met zo’n echt presentje.

Volgens haar eigen beschrijving is Annet Schottert al van kinds af aan gek op chocolade, bruist ze van de creativiteit en wil ze de wereld een beetje mooier maken. Schottert: “Ik heb een product bedacht dat leuk is om te geven, waarmee het werk van SOS Kinderdorpen gepromoot wordt en waarvan de helft van de opbrengst ook nog eens ten goede komt aan kinderen die het hard nodig hebben. Vooral die gunfactor vind ik belangrijk en die staat ook centraal bij Love, Peace and Chocolate.”

Wil je zelf ook bijdragen aan het succes van Love, Peace and Chocolate? Dat kan! Op de website staat de volgende oproep te lezen: "Ben je student en wil je je inzetten voor dit goede doel? We zoeken enthousiaste mensen met briljante ideeën en vaardigheden om ons verder op de kaart te zetten. Dus volg je bijvoorbeeld een studie fotografie, marketing, communicatie of ben je helemaal into games, animaties of social media? We wachten op jouw mailtje."

Uiteraard is de chocolade van Love peace and Chocolate een bewuste reep. Productie wordt verrichtvolgens de richtlijnen van het Ethical Trading Initiative.

En had ik al verteld dat je van de verpakking een ansichtkaart kan maken? En dat je, wanneer je dit wil, met de tweede kaart van de verpakking donateur kunt worden van SOS Kinderdorpen?

 

 

Reageren

  • E-mail adres wordt niet getoond

  • HTML niet toegestaan. URL's worden automatisch clickable.

    * Verplicht veld


Gerelateerde video's

  • Groene Fashion tijdens AIFW
  • Met je rugzak door de stad vliegen
  • Renault 2010 Commercial
  • Winnaar 'Postcode Lottery Green Challenge'
  • Cadbury - Gorilla in The Air Tonight commercial
  • Cote d'or Reclame
  • The New 17-inch MacBook Pro Green Ad
  • Play it forward

Mooi gevonden

Tekening meets real life in bijzondere fotoserie



Laatste reacties


Agenda

» The Next Web Europe

Amsterdam

24 april 2014 / 25 april 2014


Poll

Hoe vaak verstuur jij een tweet op Twitter?


Nieuwsbrief

Schrijf je in voor de DCG nieuwsbrief:


Zoeken


Upcoming


Badges

Subscribe with Bloglines Add to Google
RSS Feed

Hosted by Nines