Koffie is emotie

Vorig artikel Volgend artikel

Ik verwonder me regelmatig over de ontwikkeling van het koffie drinken en de ervaring die daarmee gepaard gaat. De filterkoffie thuis, het bakje slootwater bij een restaurant en de plastic bekertjes op het werk. Allemaal aan een grote verandering onderhevig. Tegenwoordig is de ervaring leading. En de koffie is een avontuurlijke verleiding van alle zintuigen geworden. De bonen, de melk, het kopje, de schotel, het lepeltje en de entourage, hoe beter afgestemd, hoe rijker de ervaring. Het meest recente treffende voorbeeld staat in Mexico: Cielito Querido Café. Deze keer niet zelf bezocht - al heb ik Mexico wel herhaaldelijk mogen ervaren. Gelukkig is de ervaring online net zo mooi als het interieur, dus je kunt alvast wegdromen.

Koffie is emotie

Het concept is ontwikkeld door designer Esrawe en trok mijn aandacht dankzij een mooie foto in Frame magazine. Ik heb online gezocht naar deze prestigieuze designer en senor Hector weet hoe je van cultuur, mensen en authenciteit een prachtige ervaring kunt maken. Voeg hier het element koffie aan toe en je hebt een uniek verhaal.

interiorismo_cielito_3
interiorismo_cielito_2
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies