Leuke pre-roll van o.b.

Vorig artikel Volgend artikel

Tampon- en maandverbandreclames. De meest vreselijke, irritante en tenenkrommende commercials om te zien. Stuk voor stuk blije, opbeurende verhalen over hoeveel gemakkelijker dat-ene-moment-van-de-maand wel niet wordt en hoeveel zekerder je je voelt. Nou... dat effect heeft het echt niet. Blij als dat soort commercials even niet op tv zijn, maar momenteel kunnen we onze borst weer nat maken want o.b. komt met een 'nieuw model' en prijsvechter Naturella blijft ook flink aan de weg timmeren. Ondanks de gruwelementen rondom dergelijke campagnes werd ik toch getriggerd door de pre-roll campagne van o.b.. 

Leuke pre-roll van o.b.

Niet het bekende rooskleurige plaatje, maar een in blacklight dansend persoon. Tijdens het dansen verschenen er -eveneens in blacklight- tekten. De 'call to action'? Een proefverpakking aanvragen van de nieuwe 'gevleugelde' tampon. Tsja.... Leuker kunnen we het niet maken. 

Wat is er nou zo bijzonder aan deze pre-roll? Is hij ontzettend mooi in elkaar gezet? Niet echt. Is hij immens grappig? Nee. Is het enorm creatief? Ook niet echt. Het is niet zo dat de pre-roll zo ontzettend briljant is, maar wél dat het een totaal andere manier is om dit 'genre' commercials neer te zetten. Bovendien is het interessant om te zien dat de pre-rollcampagne er totaal uitziet als de tv-commercials. Het is jammer dat het niet doorgetrokken is naar de website waar het pakketje op te vragen is. Deze is even 'blij' als altijd. 

Noesjka van der Helm

Noesjka werkt voor Coopr en schrijft voor DutchCowgirls, Travelvalley en op haar eigen blog justagirlsbrainwaves.nl/blog.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies