Hotel Maxclusive: lifestyle assistant in je broekzak

Vorig artikel Volgend artikel

Vandaag opent Hotel Maxclusive haar digitale deuren. Wie er te gast is, beschikt over een eigen virtuele suite, met een levensechte lifestyle professional. Iemand die je op je wenken bedient waar het gaat om fashion, design, kunst en andere life style-producten. Hotel Maxclusive is een zeer exclusieve online service waar het draait om persoonlijk contact. De suite is virtueel, de aandacht is zo persoonlijk als het maar zijn kan.
 Hotel Maxclusive is uiteraard ontwikkeld voor zowel de iPhone en iPad, waardoor je deze exclusieve service altijd bij de hand hebt. Initiatiefneemster Jonna van den Dungen (die haar idee pitchte bij Dragon's Den en er investeringen voor kreeg) en creatief brein Mirjam van Leeuwen hebben het virtuele Hotel ontwikkeld. De Iphone/Ipad applicaties en de merk- en propositieontwikkeling zijn samen met Lost Boys tot stand gekomen.

Hotel Maxclusive: lifestyle assistant in je broekzak

Stel, je bent iemand die zich graag omringt met schoonheid: bijzondere mensen, speciale momenten, mooie spullen, unieke designers. Je werkt hard en leeft het leven voluit. Speciale momenten en bijzondere mensen komen daarmee meestal wel vanzelf. Maar de producten en unieke designers die precies passen bij jouw stijl en persoonlijkheid, zijn lastig te vinden. Of je hebt eenvoudigweg te weinig tijd er naar op zoek te gaan. Wees dan te gast in Hotel Maxclusive. Dat is de plek waar je precies jouw stijl vindt, en koopt als je de aangeboden artikelen ook daadwerkelijk in huis wilt.

Wie het geluk heeft te gast te zijn bij Hotel Maxclusive (gast worden kan alleen op 'invitation only' in deze eerste soft launch), begint met een kennismakingsgesprek met een van onze lifestyle professionals. Tijdens dit gesprek onderzoeken we stijlvoorkeuren en persoonlijke eigenschappen. Op basis van dit profiel gaan we op zoek naar precies passende producten en services. We zoeken bij de merken waar Hotel Maxclusive exclusief mee samenwerkt, zoals onder meer Cartier, Porsche, Moët & Chandon, Christie’s, Design Hotels, Chanel, Mykita en Bright. Maar speuren ook bij dat ene kleine boetiekje in Parijs, die unieke galerie in New York of die bijzondere antiquair in Londen.

Gasten van Hotel Maxclusive krijgen desgewenst een persoonlijk bericht bij elke nieuwe vondst, maar kunnen ook altijd even inloggen in hun eigen suite van het hotel. Daar etaleren we overzichtelijk de producten die we speciaal voor jou hebben gevonden. Behalve kopen, kan de gast ook aangeven of de vondst ook daadwerkelijk in de smaak valt. Zo weten we steeds beter wat de gast past en wat niet.

Jonna: “We gaan altijd op zoek naar iets bijzonders. Schoonheid (in de breedste zin van het woord), zuiverheid, persoonlijkheid en echtheid – dat zijn onze waarden. Dat geldt overigens ook voor de gasten. Onze gastenlijst betreft een selecte groep mensen. Dat houden we graag zo. Omdat we toegankelijk willen zijn voor mensen met dezelfde waarden en omdat het niet druk moeten worden in het hotel. Dat zou ten koste gaan de kwaliteit. Daarom houden we de lancering nu ook nog wat klein. Noem het een ´soft launch´, opdat het niet te hard gaat en wij de kwaliteit kunnen bewaken.”

“En van de diepgang”, vult Mirjam aan. “Want ook dat vinden we essentieel. We vertellen graag het verhaal achter ieder product. Bijzondere merken en designers hebben vaak verhalen die de moeite van het vertellen waard zijn. We hechten er waarden aan dat te delen met onze gasten”.

Je kan Hotel Maxclusive eigenlijk het best vergelijken met een zeer exclusieve club. Aan de hand van een intelligente identiteitsprofilering is Hotel Maxclusive in staat haar productaanbod af te stemmen op de unieke persoonlijkheid van iedere gast. Rondom deze producten worden vervolgens memorabele ervaringen gecreëerd waardoor gasten zich bijzonder en bevoorrecht voelen. Door deze persoonlijke aandacht is Hotel Maxclusive zeker een onderscheidende service!

maxclusive%20picture
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies