Diesel start anti-social media campagne

Vorig artikel Volgend artikel

De modeindustrie staat in sommige gevallen vaak nog wat huiverig tegenover social media. Bij kledingmerk Diesel zit de antipathie blijkbaar zelfs zo diep dat ze besloten een anti-Facebook dag in te lassen. Tijdens het Facepark event kon je weer eens 'lekker analoog' met vrienden en onbekenden optrekken. Maar dan wel geheel in Facebook stijl: Met je eigen real-life avatar, wall, likes en tags.

De Facepark dag was onderdeel van Diesel's Be Stupid campagne. Op de bijbehorende actiesite zijn nog veel meer offline gebbetjes te bekijken, zoals analoog Google. Leuk idee, maar benieuwd wat de doelgroep er van vindt nu andere merken zoals Jimmy Choo, G-Star en Louis Vuitton juist hun voorzichtige eerste stappen op social media maken.

diesel2
Marjolijn Kamphuis

Marjolijn is de co-founder en hoofdredacteur van Dutchcowgirls. Daarnaast is ze creatief directeur van OKGO.nl, een digitale studio gericht op blogs, webdesign...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies