Sanoma brengt Frontrow

Vorig artikel Volgend artikel

Ook al zijn de kwartaalcijfers niet om te juichen, dat weerhoudt Sanoma er niet van om tijdens de komende Amsterdam International Fashion Week met een nieuw magazine te komen: Frontrow. De uitgever maakt de glossy speciaal voor het Nederlandse mode-event dat van 23 tot 31 januari plaatsvindt.

Sanoma brengt Frontrow

Voor de bladenbranche zijn het geen makkelijke tijden, zo lieten de kwartaalcijfers van het HOI Instituut voor Media Auditing zien. De kans is groot dat het marktaandeel van Sanoma Uitgevers de komende jaren verder zal teruglopen. Jammer, ik ben echt een enorme bladen-junkie en mijn huis puilt dan ook uit van tijdschriften: van glossies tot woonbladen, lifestylebladen of special interestmagazines….Toegegeven; ik ben niet iemand van vaste abonnementen maar koop ze los in de kiosk of boekenhandel. Verder haal ik veel nieuws van blogs.

Nu dus Frontrow. Wat kunnen we verwachten van het glossy magazine? Uiteraard in het blad de info over het catwalkprogramma, interviews met ontwerpers en andere toonaangevende mensen uit de mode-industrie, fotoshoots en meer interessant modenieuws.

Frontrow wordt vanaf 23 januari 2010 in oplage van 40.000 exemplaren verspreid bij de officiële catwalklocaties op het Westergasterrein, maar ook op modevakbeurzen, musea, clubs, bioscopen, winkels en bij de abonnementenoplage van Grazia. Het magazine wordt gemaakt door AIFW en de redactie van Grazia.

Tijdens de Fashion Week tonen reeds gevestigde namen en nieuw talent hun allernieuwste collecties waar zij maandenlang aan hebben gewerkt. Op 30 januari sponsort Sanoma Uitgevers met Cosmopolitan de show van EиD by Eva and Delia en met Beau Monde ‘C’est BRILLANT - Les Icônes featuring Michael Barnaart van Bergen’.

Kijk hier voor het schema van de Amsterdam Fashion Week 2010

Bron: Nederlands Media Netwerk

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies