Nederlanders massaal aan de jeans

Vorig artikel Volgend artikel

Jeans zijn hot, dat weten we al een hele tijd. Maar nu blijkt dat bijna iedere Nederlander er een in de kast heeft hangen. Uit onderzoek blijkt dat 95% wel eens een jeans draagt. Opvallend is dat het merk niet eens zo belangrijk blijkt te zijn, de pasvorm daarentegen wél. En merkentrouw zijn we al helemaal niet als het gaat om het kopen van een nieuwe broek, 44% blijft niet bij één merk hangen. 

Het grote voordeel van een spijkerbroek is dat je de broek zowel casual als chique kan dragen. En op een dag dat je niet weet wat je aan moet trekken, is daar altijd je favoriete jeans. Geen wonder dus dat we massaal jeansdragers zijn geworden. Voor een volledig verslag van het onderzoek van Ruigrok | NetPanel lees.

Nederlanders massaal aan de jeans

Marloes de Hooge

Marloes is founder van Travelvalley en werkt daarnaast als tekstschrijver. Naast reizen is hardlopen haar grote passie. Haar favoriete vakantiebestemming...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies