Gestrest? Drink thee van een BOH theezakje

Vorig artikel Volgend artikel

Het Maleisische thee bedrijf BOH werkte samen met reclamebureau M&C Saatchi om een schattige campagne te creëren om de ontspannende werking van hun kamillethee te promoten.

Gestrest? Drink thee van een BOH theezakje

Met het gebruik van eetbare inkt werden op de theezakjes stressvolle pictogrammen geplaatst, zoals een draak, een uitbarstende vulkaan, een blikseminslag en een boze beer - allemaal vertegenwoordigen ze een persoon die gek wordt van de stress. Maar wanneer de zakjes worden opgelost in heet water worden de symbolen rustiger, zoals een gezwollen wolk, een duif of een lachende beer. Je kan het niet helpen maar je chillt wanneer je een leuk, ontspannen kopje thee drinkt met een lachende beer voor je. 

Terwijl de meeste theezakjes bedrijven inspirerende citaten en yoga zen mantra's op hun verpakkingen zetten, is BOH's strategie een slimme manier om te laten zien hoe kalmerend hun producten echt zijn. 

Screen%20Shot%202014-05-28%20at%2012.11.34%20PMboh-tea-2-650x698

Elsbeth Kamphuis

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies