Met korting naar het Mediapark Jaarcongres

Vorig artikel Volgend artikel

Hoe bereik je de kijker in een wereld waarbij hij gewend is gratis te krijgen wat hij wil, wanneer en waar hij dat wil? Op 26 juni 2014 staan de Nederlandse media hierbij stil tijdens de zevende editie van het Mediapark Jaarcongres. Jij als Dutch Cowgirls lezer krijgt de kans om met korting naar hét media event van het jaar te gaan.

Met korting naar het Mediapark Jaarcongres

Het centrale thema van de editie op 26 juni a.s. is 'Challenges in media' waarbij verschillende topsprekers uit binnen-en buitenland naar het Media Park komen om samen de uitdagingen op het gebied van data, video on demand en social TV te bekijken. Tijdens MPJC2014 staan drie 'challenges' centraal: de 'Data Challenge', de 'Video Challenge' en de 'Social Challenge'.

Uniek dit jaar is de grotere focus op interactie en netwerken. Na de plenaire kick-off van MPJC zoek je als deelnemer verdieping tijdens een van de diverse kleinschalige expertsessies in Villa Heideheuvel, netwerk je tijdens de Mix & Match sessies aan de ronde tafels in studio 21 of ontdek je nieuwe demo's op de playground van MPJC. "Ook tijdens de plenaire sessies zullen we het publiek in de zaal - én thuis - meer bij het programma betrekken", aldus Monique van Dusseldorp, samensteller van MPJC. Lees hier meer over het event of ga naar de MPJC website.

Als lezer van Dutch Cowgirls profiteer je van korting bij je inschrijving op MPJC. Gebruik de code XEAFF 9646 7A0A 162B en je betaalt slechts €145,- in plaats van €175,- (ex. BTW).

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies