Oreo laat fans een eigen koekje creëren bij Oreo Trending Vending Lounge op SXSW

Vorig artikel Volgend artikel

Op SXSW geeft Oreo dit jaar deelnemers de kans om te genieten van een 3D-geprint koekje die in verschillende vormen en smaken worden bepaald op Twitter. Tweet je favoriete smaak en kleur met #eatthetweet zodat hier een Oreo variant van gemaakt kan worden.

Oreo laat fans een eigen koekje creëren bij Oreo Trending Vending Lounge op SXSW

Aangedreven door Twitter en Mondelez - van onder andere merken zoals Milka, Côte d'Or, LiGA, Cracottes en Oreo - zijn twee op maat gemaakte automaten op SXSW aanwezig om aangepaste Oreo koekjes te maken, gebaseerd op trending topics van Twitter. Via een touchscreen kunnen de bezoekers van SXSW uit 12 verschillende smaken en kleuren van crème kiezen die trending zijn op Twitter en vervolgens binnen twee minuten hun unieke Oreo koekje gebouwd zien worden.

"Oreo Trending Vending is een ander voorbeeld van onze voortdurende toewijding om consumenten met unieke ervaringen op heerlijke manieren om te gaan met Oreo, zowel online als offline. We zijn verheugd om maatschappelijke trends te zien en onze koekjes in de echte wereld op SXSW Interactive te maken." De lounge heeft ook een DJ, een melk-bar, oplaadstations en gratis wifi.

De experimentele machines met 3D printtechnologie om de Oreo koekjes te creëren is gemaakt door ontwerpbureau en innovatie lab MAYA Design en kunnen worden gevolgd op Twitter met behulp van de hashtag #eatthetweet. "Om SXSW aanwezigen de mogelijkheid te geven om een koekje te transformeren en aan te passen door simpelweg te tweeten, is heel spannend," aldus Ross Hoffman, directeur van US Brand Strategy.

BN-BU826_oreos_D_20140306190413
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies