Draftfcb en SOCO Amsterdam lanceren AdWall tijdens PICNIC

Vorig artikel Volgend artikel

Draftfcb en SOCO Amsterdam lanceren tijdens PICNIC van dit jaar de ‘AdWall’. De AdWall is een impactvol Multi-Touch display voor communicatie-en reclametoepassingen. Tijdens het event wordt de AdWall gedemonstreerd met een speciale PICNIC versie: het is mogelijk om op een intuïtieve manier te navigeren door de virtuele plattegrond van de conferentie en user-generated multimedia content te bekijken. Door met handbewegingen over het scherm te bewegen kan men inzoomen en over de plattegrond navigeren. De PICNIC AdWall is te vinden in de centrale hal (Gashouder) tijdens het gehele event.

De AdWall, die voor PICNIC in een kleine vorm is ontwikkeld, geeft merken en bedrijven de mogelijkheid om op een nieuwe en speelse manier te communiceren. Door het gebruik van een Multi-Touch interface is het mogelijk om op een intuïtieve manier door content te navigeren en geeft hierdoor een dynamische gebruikerservaring. De AdWall combineert meerdere Multi-Touch technologieën (air touch en precise touch interaction) om de beste interactie te creëren. Er kunnen verschillende technologieën gekoppeld worden aan de AdWall, zoals RFID en Bluetooth. Internetconnectie maakt het mogelijk om te communiceren met web content. De technologie is zeer gevoelig en is voorzien van een ongekende resolutie en schaalbaarheid.

De AdWall is een samenwerking tussen Draftfcb Amsterdam en SOCO Amsterdam. Expertises van beiden worden gecombineerd om op maat gemaakte Multi-Touch oplossingen te ontwikkelen voor brede doelgroepen.

Kom de AdWall testen in de Gashouder!
Zie ook www.mutlitouchadvertising.com

Karlijn van den Berg

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies