GIVASHIT brengt 41.438 euro op

Vorig artikel Volgend artikel

Ik vind het altijd best sociaal als je op een festival gewoon naar de wc mag, zonder daarvoor een euro te moeten betalen. Zodra de bijdrage vrijwillig is, gooi ik alsnog wat neer.

En zeker als al het geld naar de GIVASHIT campagne gaat. Gelukkig deden meer mensen dat. GIVASHIT is een crowdfunding concept voor festivals en haalde deze zomer 41.438 euro op.

GIVASHIT brengt 41.438 euro op

De non-profit organisatie Get it done is gebaseerd op de netwerkgedachte. Door een grote online community te vormen, hoopt de stichting van Hanna Verboom iedereen de handvaten te geven om kleinschalige ontwikkelingsprojecten te starten. 

Deze zomer ging Get it done ook offline. De stichting was te vinden op Extrema, Solar en de Parade met de campagne GIVASHIT. Als je op een van de festivals was, heb je hebt het vast gezien. Moest je plassen? Dan werd je op de wc-deur geconfronteerd met een project dat je kon sponsoren. Per project was soms maar 250 euro nodig. 

De campagne is zeker geslaagd! 41.438 euro voor kleine projecten en een berg aandacht. Nu de festivals zijn afgelopen zijn de projecten natuurlijk te volgen, te ondersteunen en te monitoren door de ‘crowd’, via internet en social media.

Copyright foto: mrperezident.com

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies