What's going on in Retailing?

Vorig artikel Volgend artikel

Veel retailers kregen tijdens de recessie een behoorlijke klap te verwerken, maar nu de economie weer opkrabbelt worden er volop nieuwe campagnes en initiatieven ontplooit. Dat komt uiteraard ook doordat veel retailers hun waar inmiddels ook via het internet zijn gaan aanbieden. Over onder meer deze trends gaat het 'What's going on in Retailing' congres op 29 & 30 maart a.s. met sprekers van onder meer IKEA, VanHaren, Nestlé, WeFashion, IBM, Philips en De Bijenkorf. 

What's going on in Retailing?

Zo zal Jacob de Jonge (CEO De Bijenkorf) onder andere ingaan op de positionering van een premium merk on- en offline, geeft Robert Garf (IBM) uitleg over het bieden van gepersonaliseerde shop-ervaringen aan de sterk geïndividualiseerde consument en laat Eva-Lotta Sjostedt (Algemeen Directeur IKEA) zien dat het bieden van lage prijzen niet tegen elke prijs gaat en . 

Keynotes van bekende namen uit het retailvak worden uiteraard afgewisseld met enkele algemene trendpresentaties van wetenschappers, netwerkborrels, en de uitreiking van de Lifetime Retail Award voor de retailer die het afgelopen jaar uitzonderlijke prestaties in het vak. 

Een must-visit dus voor eenieder die zich bezig houdt met (e-)retailing. Meer informatie over sprekers, programma en inschrijven voor kaarten is te vinden in de brochure die je hier gratis kunt downloaden of op Retailing.nl

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies