SpinAwards are back in town: inschrijven!

Vorig artikel Volgend artikel

Hoewel de stekker uit sommige awards wordt getrokken omdat er een schijnbaar geen levensvatbaarheid meer inzit, groeit de potentie van anderen. Zo ook van de SpinAwards dat ieder jaar groter lijkt te worden. Vanaf vandaag is het mogelijk om de meest creatieve concepten en campagnes in te zenden voor alweer de dertiende editie. Van mobile tot gaming, van crossmediaal tot design en van crossmediaal tot content. Zolang het maar interactief is.

SpinAwards are back in town: inschrijven!

Aanstormend creatief talent wordt geprijsd met een 'Spin'. Zo kreeg onze eigen Marjolijn in 2009 de Zilveren Spin. Dit jaar komt er een nieuwe -niet heel verrassende- categorie bij. 'Het beste sociale media concept' voor campagnes en concepten die op een creatieve manier gebruik maken van social media. De jury (welke nog niet bekend gemaakt is) kiest uit alle inzendingen in totaal 14 prijzen: categoriewinnaars, special SpinAwards en vakprijzen. Het werk wordt beoordeeld op creativiteit, interactiviteit en effectiviteit en natuurlijk mag een goede toelichting en onderbouwing niet ontbreken.

Wie zelf geïnspireerd wil worden, kan op de site het hele archief doorspitten met interessante cases van de afgelopen jaren. Ook kun je op 22 en 23 maart naar Inspiration Days op de Hogeschool van Amsterdam (excate locatie volgt nog) komen om alle cases te bekijken, demo's te zien en workshops te bezoeken. Uiteindelijk worden de winnaars op 7 april bekend gemaakt. Heb je zelf een interessante case? Dan kun je die inzenden tot en met 28 februari via de website.

Noesjka van der Helm

Noesjka werkt voor Coopr en schrijft voor DutchCowgirls, Travelvalley en op haar eigen blog justagirlsbrainwaves.nl/blog.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies