Congres zoomt in op belang van social media voor retailers

Vorig artikel Volgend artikel

Met de toenemende invloed van diverse social media op het gedrag van de consument, is het ook voor retailers belangrijk te weten wat nieuwe media voor hen kan betekenen. Vooralsnog lijken weinig retailers iets te doen met social media. Onwetenheid, onderschatting, een angst of zelfs misschien weerzin spelen hierbij vaak een rol. Tijdens de 20ste editie van "What's Going On In Retailing", het jaarcongres voor fabrikanten en retailers zal er daarom extra aandacht worden besteedt aan het belang van social media.

Congres zoomt in op belang van social media voor retailers

Het congres is jaarlijks weer hét ontmoetingspunt voor honderden beslissers van fabrikanten en retailers. Dit jaar zal het event gedurende 2 dagen aandacht geven aan de belangrijkste retailontwikkelingen- en actualiteiten en zullen enkele topsprekers uit het vak het podium betreden.

Zo zullen op 29 en 30 maart in Noordwijk onder andere Eva-Lotta Sjöstedt (IKEA), Vincent de Clippele (Nestlé) en Jacob de Jonge (De Bijenkorf) een presentatie houden. Door middel van een aantal speciale presentaties van onder andere IBM, TNS NIPO en Sanoma Digital zal het belang van social media voor de retail nog eens worden benadrukt. 

Meer informatie en het volledige programma is te vinden op de website.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies