Hoe maak je je organisatie klantcentrisch?

Vorig artikel Volgend artikel

Klantcentrisch. Nog zo'n buzzword waar je in 2010 niet omheen kon. Maar wat het nu precies inhoud - in tijden waarin heel veel bedrijven zich blind staren op 'social media' als het verlossende antwoord - kunnen eigenlijk maar zeer weinig mensen je vertellen. Dat was voor organisator Y-People reden om op 23 november een seminar te organiseren waarin bezoekers via een drietal 'Quick-Win' presentaties geinspireerd moeten raken om vanaf nu meer 'vanuit de klant' te gaan opereren.

Hoe maak je je organisatie klantcentrisch?

Tijdens de workshop zal onder meer succesvol ondernemer Arko van Brakel toelichten hoe je met een budget van respectievelijk 0, 500 en 5000 euro je organisatie 'klantcentrisch' kunt maken. Met andere woorden: hoe zet je de mensen, middelen, ideeen en netwerken die je op dit moment al hebt in om je organisatie te verbeteren en uiteindelijk: je marketingdoelstellingen te realiseren? Daarnaast zal er worden ingegaan op de nieuwe mogelijkheden die social media hierbij bieden. 

Meer informatie vind je op de website van Nieuwe Helden. Entree is 95 euro en inclusief hapjes, drankjes en een walking dinner. Het event vindt plaats op 23 november a.s v.a. 13.30 in Cafe-Restaurant Panama te Amsterdam.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies