Jongeren zetten Beesies op 1

Vorig artikel Volgend artikel

Als je je oren gebruikt lijkt de Vuvuzela de populairste WK premium te zijn. Als je rondkijkt én het jongeren vraagt, zoals habbo in een poll deed, krijg je de volgende top 5:
1) Beesies van Albert Heijn
2) WK Juichbandjes van Plus
3) Voetbal-Gogo's van C1000
4) WK-handjes van Dirk
5) Pletterpet van Heineken

Jongeren zetten Beesies op 1

Habbo heeft verder gevraagd dan de populairst premium ze hebben ook gevraagd welke acties er daadwerkelijk gespaard worden. Er is een duidelijke en zelfs rechtevenredige lijn te zien tussen de populariteit en de spaarbereidheid van de premiums. Bijna 40% van de jongeren geeft aan de Beesies te sparen. Ook geeft bijna 40% aan dat zijzelf of hun ouders meer geld uit geven aan boodschappen om de premiums te krijgen. De supermarkten lijken hun slag te slaan! Maar had jij ooit gehoord van de Sparky's van Spar, het Oranje Legioen van Emté/Golff of de Stacky's van Hoogvliet? Ondanks dat alle supermarkten proberen mee te liften op het succes van oranje blijft Albert Heijn het beste scoren.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies