Emerce en PIBN reiken eerste Dutch Interactive Awards uit

Vorig artikel Volgend artikel

Gisterenavond werden voor de allereerste keer de Dutch Interactive Awards uitgereikt. Met deze award willen vakblad Emerce en het Platform Internet Bureaus Nederland het beste werk van Nederlandse bureau's extra in de spotlight zetten. Niet een zoveelste awardsshow met "the usual suspects", de DIA's worden uitgereikt in categorieën die bij andere shows onderbelicht blijven.

Emerce en PIBN reiken eerste Dutch Interactive Awards uit

De prachtige Amsterdamse Koepelkerk zorgde gisterenavond in ieder geval voor een sfeervol plaatje. In de voormalig Lutherse kerk werd er heerlijk gedineerd terwijl journalist Frénk van der Linden de avond aan elkaar babbelde. 

In vijf rondes werden in totaal 9 DIA's uitgereikt. Een overzicht van de winnaars:

Categorie eCommerce
Mirabeau met de electronic booking tool voor KLM.nl (casebeschrijving

Categorie Online Services
Tam Tam met de site Oxxio.nl (casebeschrijving)

Categorie Lead generation
Info.nl met de site van SNS Bank (casebeschrijving)

Categorie Intranet
Innovation Factory met Achmea (casebeschrijving)

Categorie Corporate site
Evident met de site van Hogeschool Utrecht (casebeschrijving)

Categorie Recruitment
Case-builders met de site Kiesjewerkgever.nl (casebeschrijving)

Categorie Campagnesite
Zicht Online met de site Kröller-Müller Museum (casebeschrijving)

Categorie Brand-site
Virtual Affairs met de site Heineken.nl (casebeschrijving)

Categorie Communities
Websdesign internet communicatie met de site Fedde le Grand (casebeschrijving)

Meer informatie kun je terugvinden op de website van de Dutch Interactive Awards.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies