Filosoferen over The Web and Beyond

Vorig artikel Volgend artikel

Op 1 juni vind in het Muziekgebouw aan het IJ opnieuw een mooi event plaats voor trendwatchers, (interaction) designers en ginteresseerden in social media en interactieve marketing. The Web and Beyond 2010 staat dit jaar in het thema van 'Proximity' en gaat vooral in op de trend van 'targeted, location-based & real-time information sharing'. Kaarten kosten slechts 180 euro en DCG lezers profiteren van een korting van nog eens 30 euro.

Filosoferen over The Web and Beyond

Tijdens TWAB spreekt onder meer Michael Meyer, voormalig CEO van Frog Design en tegenwoordig directeur van Adaptive Path over het succesvol leidinggeven aan creatieve design teams, en gaat Josephine Green in op de vraag of ons huidige wereldbeeld dat gebaseerd is op lineair denken, industrialisering en materialisme wel een goede basis is voor de netwerken en systemen die op dit moment bedacht worden.

Diepgaande onderwerpen dus, en het is niet voor niks dat een groot aantal Nederlandse Universiteiten bij de organisatie van dit event betrokken zijn. Zo leveren onder meer de Universiteit van Amsterdam, TU Delft, Universiteit van Tilburg, TU Eindhoven en Universiteit Twente sprekers aan over onderwerpen van human-computer interaction, mensen als content, social 3.0, health 2.0 tot social shopping.

Een must visit dus voor afgestudeerde academici die hun wetenschappelijke kennis weer eens willen bijspijkeren op gebied van interactieve media, maar vooral ook voor mensen die eens wat diepgravender en filosofischer over ons vakgebied en de toekomst ervan aan het denken willen worden gezet.

Kaarten zijn voor Dutchcowgirlslezers voor het gereduceerde tarief van 150 euro te bestellen op de website van The Web and Beyond. Studenten betalen zelfs maar 55 euro voor een kaartje. DCG doet na afloop ook verslag van het event.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies