Bacardi B-Live geslaagd feestje

Vorig artikel Volgend artikel

Steeds meer hippe merken verbinden hun naam tegenwoordig maar al te graag aan een muziekevenement. Niet alleen de bekende popfestivals als Lowlands en Pinkpop hebben het daardoor makkelijk om sponsoren te vinden, het lukt merken zelfs om zelfstandig erg geslaagde eigen concert initiatieven uit de grond te stampen.

Bacardi B-Live geslaagd feestje

Zo organiseert Nokia al enige tijd met veel succes haar eigen dance/promotie events ism MTV onder de naam Nokia Trends Lab, en lukte het Bacardi om een reeks zeer goed bezochte B-Live events te organiseren.

De laatste in die reeks vond afgelopen zaterdagavond plaats in de Amsterdamse Paradiso en de Cowgirls waren uitgenodigd. Een uitnodiging die we maar al te vraag aanvaarden, want LeLe, De Jeugd van Tegenwoordig en Mr Wix (van de exclectische mixxxx) stonden op het program.

Ondanks de perfecte line-up merk je aan de details wel dat B-Live een gesponsord event is. Zo was de rij bij de gastenlijst ingang langer dan die voor de 'gewone bezoekers'. Maar uiteindelijk zat de Paradiso wel gewoon afgeladen vol, en ging het dak er alsvanouds af.

Jammer dat dit vooralsnog de laatste editie van een erg aardig initiatief is. Als gesponsorde concerten betekenen dat de prijs van concertkaarten omlaag kan, is dit immers een interessant model voor de toekomst!

Voor wie op Lowlands overigens nog geen idee heeft wat hij op zaterdag wil gaan bekijken, kunnen wij van DutchCowgirls de act van Lele van harte aanbevelen. Twee gasten op een macbook jagen vette beats en interactief artwork de zaal in, terwijl Fabergé leuk staat te wezen en wat in de microfoon hollereert. Aanrader!

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies