Nalden en Pim Betist over de trends in jongerenmarketing

Vorig artikel Volgend artikel

Wat The Sartorialst, Tavi en BryanBoy in Amerika deden voor de modeindustrie deed Nalden in Nederland als het gaat om jongerenmarketing. Het is niet geheel toevallig dat de succesvolle jonge blogger die campagnes seed voor onder meer Nike en Volkswagen als jongerenexpert spreekt op het Trends in Jongerencongres op 3 juni in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam.

Nalden en Pim Betist over de trends in jongerenmarketing

Behalve Nalden zal ook Tim Betist van Sellaband stilstaan bij de veranderende mediaconsumptie van jongeren en de impact die dat bijvoorbeeld op de muziekindustrie heeft. Daarnaast zijn er presentaties van onder meer Jeroen Boschma (auteur van de boeken 'Generatie Einstein' en 'Ik ook van jullie'), MTV, Coolpolitics en DK.

Dutchcowgirls doet verslag van het Trends in Jongerenmarketing congres op 3 juni in Amsterdam. Wil je er zelf bij zijn dan kun je kaarten bestellen via deze site of hier eerst de brochure er op na lezen.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies