Kidsmarketing? Koert Jan de Bruin ondervraagt de doelgroep

Vorig artikel Volgend artikel

Alle marketeers denken wel te weten hoe ze kinderen het beste kunnen benaderen met hun campagnes. Toch bestaat er geen betere raadgever dan de kids zelf. Vandaar dat bezoekers aan het trends in Kidsmarketing congres op 2 juni a.s. het hun doelgroep zelf kunnen vragen, in een interactieve sessie onder leiding van Disney HD presentator Koert Jan de Bruin.

Kidsmarketing? Koert Jan de Bruin ondervraagt de doelgroep

Tijdens het congres in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam wordt ook stil gestaan bij nieuwe gameontwikkelingen zoals Project Natal van Microsoft en de laatste trends op speelgoedgebied bij de firma Mattel. Daarnaast zijn er ook presentaties van kindermagazine Taptoe, pretpark Toverland en sportstichtng Right to Play. De dag wordt afgesloten door een presentatie van Young Marketing met de beste kidsmarketingcampagnes van 2010.

Dutchcowgirls doet verslag van het Trends in Kidsmarketing congres op 2 juni in Amsterdam. Wil je er zelf bij zijn dan kun je kaarten bestellen via deze site of hier eerst de brochure er op na lezen.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies