Trends in Kids- en Jongerenmarketing

Vorig artikel Volgend artikel

Op 2 en 3 juni vindt in Amsterdam opnieuw het Trends in Kids- en Jongerenmarketing congres plaats, een must-visit voor (online) marketeers en mediapartijen die veel campagnes voor een jonge doelgroep ontwikkelen. Op de eerste dag staan kids tot 11 jaar centraal en worden er cases gepresenteerd van onder meer Disney, Mattel, Taptoe en Toverland. Op dag 2 komen trends in het winkelgedrag, mediagebruik, urban trends en online gedrag van 12-19 jarigen aan bod.

Trends in Kids- en Jongerenmarketing

Op 2 juni staan onder andere DutchBloggies winnaar Rutger de Quay (14) van weblog dekoekjesfabriek.com geprorammeerd als spreker. Paul Sikkema geeft een update van trends in kidsmarketing en er worden een aantal succesvolle online kindermarketing campagnes gepresenteerd.

Voor het jongerengedeelte op 3 juni staat gelukkig ook een opvallend jonge line-up gepland. Pim Betist (Sellaband), Nalden (Nalden.net), Polle de Maagt (Boondoggle) en Saar Koningsberger (TMF) presenteren cases en laatstgenoemde leidt een discussie met een panel van jongeren in de leeftijd 12-16. Vorig jaar bleek dat misschien wel de meest leerzame sessie voor het aanwezige publiek.

Trends in Kids- en Jongeren marketing vindt plaats op 2 en 3 juni 2010 in Pakhuis de Zwijger. Een gratis brochure met het volledige programma is hier te downloaden.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies