Adobe User Group XL: Een event voor Design liefhebbers

Vorig artikel Volgend artikel

Op 3 december aanstaande organiseert Adobe een congres voor creatieve professionals. Tijdens de Adobe User Group XL komen internationale en nationale sprekers vertellen over hun design cases. Zo spreekt het Amerikaanse bureau OOOii over de futuristische interactieve omgevingen voor Minority Report en Star Trek. 

Adobe User Group XL: Een event voor Design liefhebbers

Daarnaast toont KARAKTER virtuele werelden en concepten voor klanten als EA games en Ubisoft, terwijl Champagne Valentine spreekt over het verleggen van grenzen van kunst op het internet voor bijvoorbeeld Diesel, T-Mobile en Tate Galley.

Ook Nederlandse creatieve grootheden zullen vertegenwoordigd zijn, zoals Hanazuki en Ralph Hauwert. Het Adobe team van sprekers wordt aangevoerd door Jason Levine, Paul Burnett en Serge Jespers, die binnen hun werkterrein de laatste innovaties en ontwikkelingen zullen tonen.

Het centrale thema van het event is ‘The sky is the limit’, want ontwikkelingen gaan razendsnel: wat vroeger science fiction was, is nu al werkelijkheid geworden. Dit event biedt bezoekers de gelegenheid om creatief met hun vak bezig te zijn, inspiratie op te doen en sprekers en vakgenoten uit de creatieve branche te ontmoeten.
 
Daarnaast maakt de Adobe User Group tijdens het event de winnaars van twee onafhankelijke wedstrijden bekend, namelijk: het beste ontwerp voor het nieuwe logo van DutchCowboys en de beste wallpaper in samenwerking met Nalden.net.

Tickets tickets voor het evenement a 75 euro (en tot 13 november nog met extra Early Bird korting) zijn online te bestellen. Dutchcowgirls zal ook verslag doen van het event.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies