eDay speakers: Winston Binch over de toekomst van adverteren

Vorig artikel Volgend artikel

Winston Binch is hoofd Interactive bij het veel geprezen Amerikaanse bureau Cripsin, Porter & Bogusky. Tijdens eDay a.s. donderdag zal hij een groot aantal campagnes laten zien van onder meer Burger King, Coca-Cola en Volkswagen en daarmee aantonen welke kant de mobiele- en online advertising opgaat.

eDay speakers: Winston Binch over de toekomst van adverteren

Binch legt in onderstaande video uit dat zijn bedrijf elke campagne vanuit een sociologisch en soms bijna antropologische hoek benaderd. Dat resulteerde onder ander in de briljante Whopper Freakout campagne voor Burger King. In de serie filmpjes die voor die campagne werden gemaakt wordt echte BK klanten vertelt dat 'The Whopper' niet langer op het menu staat. De reacties van de klanten zijn ontsteld. De campagne won vele prijzen, waaronder een Golden Lion.

Dutchcowgirls lezers die op 17 september Emerce eDay willen bijwonen profiteren van €50 korting op de entree prijs van € 595,- (inclusief een jaarabonnement op Emerce). Om gebruik te maken van deze korting vul je tijdens het bestellen van kaarten op EmerceeDay.nl de actiecode DCG6871 in.

Marjolijn Kamphuis

Marjolijn is de co-founder en hoofdredacteur van Dutchcowgirls. Daarnaast is ze creatief directeur van OKGO.nl, een digitale studio gericht op blogs, webdesign...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies