Cross Media Café over Digitale TV

Vorig artikel Volgend artikel

Op dinsdag 17 maart wordt op het MediaPark in Hilversum weer het iMMovator Cross Media Café georganiseerd, deze keer gaat het over de toekomst en mogelijkheden van digitale televisie. Presentaties worden gegeven door ondermeer UPC, Philips, Tele2, Eredivisie Live en Stichting Kijkonderzoek. De toegang is gratis, voor wie zich van te voren inschrijft op de website.

Cross Media Café over Digitale TV

Een overzicht van het volledige programma:

14.30 Welkom
14.35 Nederland gaat digitaal
Recessie of niet, de Nederlander consumeert meer digitale televisie dan ooit te voren. Wat zijn de laatste cijfers? Worden al die themakanalen wel echt bekeken? Hoeveel programma's worden on demand bekeken?
  • Ton van Mil, Directeur iMMovator, presenteert de Monitor Digitale Televisie, beschikbaar tijdens de bijeenkomst
  • Bas de Vos, Directeur Stichting Kijkonderzoek zal de laatste kijkcijfers rond digitale televisie presenteren
  • 15.10 Pitch!
    Welke echt nieuwe diensten zijn mogelijk op het digitale televisie platform? Korte presentaties van jonge bedrijven met interessante projecten
  • Connected People - hoe kun je de set top box inzetten als communicatie platform?
  • Crowntech - wat heb je nodig om TV te combineren met over the top diensten?
  • Schedjoules - hoe kun je de programma info van de EPG gebruiken voor bijzondere marketing?
  • Working Tomorrow - Waarom zou je je mobiele telefoon niet kunnen inzetten als afstandsbediening?
  • 15.30 Pauze en bezoek aan demo's
    16.00 Gesproken Column
    Bert van der Veer is een televisie man van het eerste uur. Hij regisseerde klassiekers als Toppop, Tineke, Henny Huismans Surpriseshow, en Barend en Van Dorp en was programmaleider bij RTL4, RTL5 en Veronica. Hoe kijkt hij tegen de digitale televisiewereld? Een gesproken column.
    16.10 Nieuwe rondes, nieuwe plannen
    Het digitale televisielandschap in Nederland ontwikkelt zich snel. De combinatie van internet en televisiewereld komt dichterbij, er zijn meer aanbieders en meer netwerken, en dat biedt nieuwe spelers interessante mogelijkheden. Korte presentaties en panelgesprek met o.a.:
  • Jan de Vries, Manager, Eredivisie Live
  • Ivo Lochtman, VP Content, UPC
  • Frank Hermans, Business Development Multimedia, Ericsson
  • Hans Broekhuis, Director Marketing TV Content, Tele2
  • Robert Timmer Senior Director Internet TV Services & Partnerships Philips
  • 17.30 Borrel en bezoek aan demo's
    Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

    Cookies toestaan Meer informatie over cookies