Adformatie Live event over de toekomst van de reclamebranche

Vorig artikel Volgend artikel

Woensdag 22 April 2009 zal er de eerste sessie van Adformatie Live plaatsvinden in het INIT Gebouw van PCM te Amsterdam. Onder leiding van Astrid Prummel en Léon Bouwman, hoofdredactie van Adformatie, worden reclamebureaudirecteuren en accountdirectors bijgepraat over het thema van de middag, 'De gesel van het netwerk'.

Adformatie Live event over de toekomst van de reclamebranche

Opvallend veel reclamebureaudirecteuren verlieten onlangs het vak. Ze zijn erop uitgekeken, oftewel bezweken onder de toenemende druk vanuit het hoofdkwartier van het internationale netwerk. In plaats van bouwen aan vernieuwing, talent en output moeten ze steeds meer snijden en schaven.

Gaat het communicatievak aan rendementsdenken tenonder? Hoe wapen je je tegen de gesel van het netwerk? Of is de groeiende financiële druk juist een mooie gelegenheid om het kaf van het koren te scheiden? Adformatie Live zoekt naar de voors en tegens van het netwerk, de gevolgen voor de kwaliteit van het vak en manieren om met Londen, Parijs en New York om te gaan.

Tot de sprekers behoren ondermeer: Herberth Samsom, tot voor kort directeur bij DDB, Jan Willem van de Noordaa, directeur bij Mastwijk Consultancy, Marcel van Wing, managing partner bij Alfred en Meindert van den Heuvel, tot voor kort groepsdirecteur bij Y&R.

Meer informatie over het event is op de website te vinden.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies