Geld verdienen aan de Recessie: Recessie Marketing Seminar

Vorig artikel Volgend artikel

Alhoewel er als gevolg van de recessie links en rechts ontslagenen vallen lijkt het stomste wat een A-merk op dit moment kan doen bezuinigen op Marketing. Vandaar ook dat alle autofabrikanten en banken nog steeds als een gek aan het adverteren zijn, want om uit de recessie te komen moet er méér verkocht worden.

Om dat besef verder aan te wakkeren organiseert het Tijdschrift voor Marketing op 18 maart zelfs een Recessiemarketing-seminar, want tja: Recessie is hot! Sprekers zijn onder andere Arjanneke Teeuw (Healthy People en ex-P&G)

Geld verdienen aan de Recessie: Recessie Marketing Seminar

Rogier van Kralingen (Innoa), Marnik Dekimpe (Universiteit van Tilburg) en Jaap Favier (Forrester). Roland van Kralingen zorgt voor inspiratie en een heuse survivalkit (en u krijgt ook zijn boek 13 Wetten van Recessie Marketing).

Het seminar vindt plaats in Pakhuis De Zwijger in Amsterdam, aanmelden kan via de website

Marjolijn Kamphuis

Marjolijn is de co-founder en hoofdredacteur van Dutchcowgirls. Daarnaast is ze creatief directeur van OKGO.nl, een digitale studio gericht op blogs, webdesign...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies