Media Werkgroep Congres '09 wordt één groot experiment

Vorig artikel Volgend artikel

Het jaarlijkse Media Werkgroep Congres staat dit jaar geheel in het teken van 'Het Experiment'. Experimenteren met zintuigen, met muziek, met porno, met sociale netwerken, met reclame, met TV-formats en met media in de breedste zin des woords. Sprekers zijn onder andere Jort Kelder, Yme Bosma van Hyves, Raimo van der Klein van SPRX Mobile en Eric van Eerdenburg, directeur Lowlands.

Media Werkgroep Congres '09 wordt één groot experiment

Dag 1 van het MWG congres staat vooral in het teken van marketing. Directeur Unilever Tex Gunning komt daar onder andere over praten, maar ook Dan Germain: Creatief Directeur van fruitsapjesfabrikant Innocent, over hoe géén marketing óók marketing kan zijn.

Op Dag 2, als de meeste congresbezoekers nog wat katerig in de zaal zullen zitten na het beruchte feest op de donderdagavond is er meer aandacht voor (online) media én zal Sandy Wenderhold onder meer vertellen hoe zij plotsklaps succesvol directeur van een porno-imperium werd. Een presentatie die in schril contrast zal staan met die van Ruud Smeulders die komt vertellen hoe de Rabobank omgaat met technologische innovatie.

Interessant is waarschijnlijk ook het debat tussen Arendo Joustra (Hoofdredacteur Elsevier) en Joris van Lierop (Uitgever Nu.nl) over nieuws anno nu. En minstens even rijkhalzend kijken we uit naar de aangekondigde 'onthutsende conclusie' van übercreatief Lode Schaeffer: Wat vind hij van de creativiteit in ons kikkerlandje en dan met name bij de grote bureaus?

Alles bij mekaar een interessant congres dus, waar de cowboys en -girl wederom live verslag van zullen doen op onze sites. Zelf bijwonen kan natuurlijk ook, kaarten voor beide dagen kosten slechts 625 euro, voor een dagje ben je iets meer dan de helft kwijt.

mwglineup
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies