Naked Poodle komt, ziet en lost wereldcrisis op in Hong Kong

Vorig artikel Volgend artikel

'Poedelnaakt' ging Nederlands design talent op de Business of Design Week in Hong Kong de strijd aan met lokale teams in de Naked Poodle boksring. De oplettende kijker heeft Naked Poodle al kunnen meemaken tijdens twee PicNic's in Amsterdam, maar het concept heeft zich in Hong Kong nogmaals bewezen en reist door naar Shanghai en Tel Aviv. Wat is Naked Poodle? In een high pressure cooker (pleonasme?) gaan 4 teams aan de slag om een wereldcrisis op te lossen. De teams kunnen bestaan uit designers, wetenschappers, professionals of betweters, maar waren in Hong Kong vooral ook een internationaal gezelschap. De oplossing moet door de teams in 30 minuten worden gevonden, waarbij ze met regelmaat worden geïnterrumpeerd door experts & worden aangemoedigd door het verzamelde publiek.

Naked Poodle komt, ziet en lost wereldcrisis op in Hong Kong

Extra trots was ik in de laatste ronde op de deelname van Monobanda en Cinekid. Deze inzenders van de Ding! game award waren in Hong Kong om hun eigen projecten te presenteren en namen ook deel aan de Naked Poodle. Ze wonnen helaas de laatste ronde waarin ziekten in de wereld opgelost moeten worden niet, maar weerden zich kranig.

Naked Poodle werd in Hong Kong een succes door de inzet van de heren van Fabrique, vooral de jasjes waren een enorme asset (zie foto), Leendert Mulder en Marcel Kampman.

Antoinette Hoes

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies