Dolle Dwaze Dagen 2014 worden geopend door Ab Fab actrice

Vorig artikel Volgend artikel

De 31ste editie van de Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf vindt dit jaar plaats op woensdag 1, donderdag 2 en vrijdag 3 oktober, en worden geopend door Absolutely Fabulous actrice Joanna Lumley. Lumley speelt ook de hoofdrol in de TV commercial die De Bijenkorf dit jaar voor hun uitverkoopfestijn maakte. 

Om meer shopplezier te bieden, wordt de piekdrukte online en in de filialen dit jaar beter verspreid; veel klanten shoppen tijdens de Drie Dwaze Dagen via deBijenkorf.nl. Bovendien hebben Members, klanten met de Bijenkorf Card, dit jaar het privilege om de avond ervoor al online te shoppen tijdens een pre-order avond.

Tijdens de Drie Dwaze Dagen geeft de Bijenkorf 3 koffers weg, vol met dwaze artikelen. Bezoekers kunnen bij de opening op de Dam vanaf 07.30 uur een koffer kiezen door middel van het versturen van een sms. Joanna Lumley kiest de winnaar door één van de sms-ers te bellen en overhandigt de prijs hoogstpersoonlijk. Na de start om 08.00 uur, kunnen bezoekers met haar op de foto. Door de foto op social media te voorzien van #DDDarling en een originele tekst maken de deelnemers kans op één van de twee andere volle koffers.

Members, klanten in bezit van de Bijenkorf Card, kunnen op dinsdagavond 30 september, dus vóór de start van de Drie Dwaze Dagen, een bestelling plaatsen op deBijenkorf.nl. Zij hebben de keuze uit het assortiment van het eerste Drie Dwaze Dagen-boekje.

Screen%20Shot%202014-09-22%20at%2017.31.44

Robert Bohemen, directeur marketing: ‘’De Bijenkorf verwacht tijdens de Drie Dwaze Dagen in totaal zo'n 2 miljoen bezoekers die zich evenwichtig verspreiden over de Bijenkorf filialen en de webshop. De populariteit van deBijenkorf.nl stijgt verder door; naar verwachting zal ruim een derde van de kopers kiezen voor de webshop. Deze ontwikkeling en de pre-order avond zullen ervoor zorgen dat het dringen voor de rekken in de filialen tot het verleden behoort. Maar ook zal er minder piekbelasting zijn op deBijenkorf.nl bij de start van de Drie Dwaze Dagen. Dus dat betekent meer shopplezier in de filialen en de webshop. Natuurlijk kijken we wel uit naar een gezellige drukte bij de opening op de Dam door de aanwezigheid van Joanna Lumley.’’

Tijdens de voorafgaande campagneperiode, is het de verwachting dat de Drie Dwaze Dagen-boekjes zo’n 4 miljoen keer online bekeken worden. Vanaf zaterdag 20 september zijn de 3 boekjes als eerste te bekijken via de Bijenkorf App en vanaf zondag 21 september op deBijenkorf.nl. De commercial met Joanna Lumley staat nu live op YouTube en is vanaf 23 september ook op tv te zien.

Tijdens de Drie Dwaze Dagen kan het online spel 'Stay in it, to win it' worden gespeeld. Via Facebook en de website worden klanten op de hoogte gehouden van de speeltijden van het spel en van alle andere evenementen, acties en aanbiedingen.

Elsbeth Kamphuis

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies