NS app garandeert aankomst Schiphol

Vorig artikel Volgend artikel

Je zal het altijd zien. Jij moet je vliegtuig halen en dan rijden de treinen niet. NS heeft daar nu een oplossing voor in de vorm van een app!

NS app garandeert aankomst Schiphol

Reisadvies op maat
Volgende maand begint NS een proef met een app die reisadvies op maat geeft aan treinreizigers die naar Schiphol moeten. Hiermee geeft het bedrijf je de garantie dat je op tijd bent om je vlucht te halen.

Tegen een vergoeding van 5 euro krijg je, middels de speciale app, reisadvies op maat. Vooraf geven de deelnemers daarbij vertrekstation, datum/vertrektijd vlucht, vluchtnummer, aantal personen en koffers op. Die gegevens worden opgeslagen. NS monitort de reis vervolgens op verstoringen en/of wijzigingen en mocht je middels het OV met geen mogelijkheid op Schiphol kunnen komen dan wordt er een taxi voor je geregeld en begeleidt iemand je naar de juiste balie op Schiphol.

Toch je vlucht gemist? De kosten voor het omboeken of je vlucht worden dan vergoed door de NS, dit meldde het spoorbedrijf vandaag in een persbericht.

NS start van 14 juli tot 1 september met de zogeheten Schiphol Garantie Service (SGS). Daarna bekijkt het spoorbedrijf of de service definitief wordt ingevoerd.

Super fijn - bedankt!
Ik heb een dubbel gevoel bij de app. Er kan altijd was mis gaan, zo is het leven. En voor de auto hebben we ook verzekering in de vorm van een ANWB die ons snel weer op weg helpt. Maar toch heb ik hierbij het gevoel dat de NS mij dit sowieso moet garanderen. 

Hoe denken jullie er over?

Laura Arends

Geek - Eigenwijs - Infojunk - Babbelbox - Ontdekker - Blogt: @Dutchcowgirls @42bisNL @Vivelevoyage - Work: DGA @BusinessBabbels & online marketeer @St...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies